3 Aralık 2011

Anlamıyorum ve Anlamayacağım


Bir şey soracağım bu olay nasıl oluyor?
Yani gerçekten nasıl oluyor?
Hayır, doğanın kanunu mu yoksa başka bir şey mi?
Anlamıyorum ve ömrü hayatım boyunca da anlamayacağım.

İlkokulda sınıfın ezik olarak gördüğü kız 4. sevgilisinden ayrılmış 5.yi bulmuş =) Hayır gülüyorum ama gerçekten şoklardayım. Bu ne biçim iş böyle bee… Sonradan bir açılma mı yoksa burada söylemeyeceğim durumlar mı bir türlü kestiremiyorum. Abi tamam bizde öyle evde kalmış hiç sevgilisi olmamış insanlardan değiliz de bu kızın durumu da biraz fazla değil mi?!

Ne güzel iki yazı yayınlamışım içim rahat yatağa gireceğim sonra yarın yapacak bir sürü iş için enerjimi toparlayacağım dimi ama sen git son dakika face de durumunu güncelleyenlere bak ve bunu gör. Görünce de olmuyor işte =) Direk bir yazı daha yazmam gerekiyor. İçimi dökmem lazım, arınmalıyım, kafamı boşaltmalıyım. Şimdi size soruyorum. 4. sevgilinizden ayrılıyorsunuz ve bir ay geçip geçmeden 5.yi buluyorsunuz. Helal olsun yani ne diyim! Bunu gece gece uyku sersemi abime anlattıp _tabi özetin özeti şeklinde_ onun da yorumunu aldım ve aman allahım ümitsizliğime ümitsizlik kattı. Neymiş efendim biz mühendisler çok yoğun ortamlarda çalışıyormuşuz ve bu nedenle bulduğumuz kızlarda ya yollu ya da sorunlu oluyormuş. Bu ne biçim bir durumdur ya?! Erkekler aklı başında artı güzel olan kızları bulamamaktan şikayetçi, kızlar ise yakışıklı ve mantıklı erkeklerin nerelere kaçtığından. Ne yani bu 70 milyonluk Türkiye’de bütün ezik meyveler mühendislere mi düşecek? Abim yaa uyku sersemi getirdiği yorumla güldürdü beni =)) Benim takıldığım nokta bizim eziğin bu kadar hızlı nasıl sevgilisi olduğu? Ciddi ciddi gecenin bu saatinde bunu düşündüm.

Hayatım boyunca elimi sallasam ellisi gezdikten sonra karşıma çıkıp itiraf edenleri oranladım da abi gerçekten çoğu sorunluymuş =) Trajik komik hayatıma gülüyorum =)) Şarkıdaki gibi elimi sallasam ellisi ama gözüm görmüyor. Delinin en delisi var. O hep beni mi buluyor. Yoksa bende mi bir şey var???

Size başımdan geçen kısa bir olayı anlatıyorum. Beyefendimiz karşıma dank diye çıkıyor ve “Sevgilin var mı Z.S.?” diye soruyor bende “Hayır” diyorum. “İyi o zaman hadi sevgili olalım” diyor. Adamdaki cesarete bakar mısınız yaa?! Herhalde “Aa evet hadi olalım” deyip boynuna atlamamı falan bekliyordu ki ben öyle bir şey yapmayınca şaşırdı. Onun şaşırmasını geçtim benim suratımdaki şaşkınlığın verdiği ifadeye arkadaşlar yarıldı zaten =)) Ardından ortamdan kurtulmak için şakaya falan vurmaya çalıştım. Yaa git allah aşkına diyorum ki çocuk gitsin ama yok yapıştı kaldı orada. Lanet olsun oturduğum yerde kıyı ve çıkamıyorum. Çıkmam için 6 kişinin kalkması gerekiyor. Sonra bunu bana yapılmış olan bir komplo olarak gördüm =) İlk vakam bu olmadığı için en yeni olarak aklıma bu geldi.

Yok ya eğer abimin dediği doğru çıkarsa ki bazı örnekler verdi aman allahım hiç duymayın yoksa dört senelik mühendislik eğitiminizi yarıda kesersiniz. Kariyer falan yalan olur. Ben bu işi düşünüp bir sonuca varmaya çalışırken birazda siz düşünün hatta bulduklarınızı da bana bildirin ki topluca bir sonuca varalım =))

Bu sefer gerçekten yatıyorum söz ;)

6 yorum:

  1. ovv çılgınsın
    .(ihtiyaç giderici)*
    ..(beklenen)*
    ...(iğne)*
    ....(açıklayıcı)*

    *bunlar ne? yorumun etki-zaman çizelgesi

    YanıtlaSil
  2. Yavrum ne derler bilirsin, çirkin kız yoktur bakımsız vardır :D
    Belli ki içine oturmuş ezik olmak, şimdi de gününü gün ediyor. Aklını kullanıp yolunu bulmuş belli ki.
    =) ne yaparsın hayat bu.

    YanıtlaSil
  3. Farklı bir yorum getirdiğin için sağol şahin :)

    YanıtlaSil
  4. Aa bi dakka o çirkin kadın hakkında benim bir sözüm var hatta yazısını bile yazdım da daha yayınlamadım: Her kadın güzeldir tabi parası varsa..!
    Aklını kullanıp yolunu mu bulmuş ay bilemiyorum =))

    YanıtlaSil
  5. e gnümüz koşullarında çoğu şey paraya bakmıo mu zaten?
    evet evet aklını kullanmış o aklını :D

    YanıtlaSil
  6. Peki öyle olsun =))Not aldım, bunu bir daha bide böyle düşüncem ;)

    YanıtlaSil

İçinden geldiği gibi yorum yap ;)