7 Kasım 2011

Kadınlar & Erkekler …7


Biz kadınlar gerçekten karmaşığız. Kendimde bir bayan olarak söylüyorum ki hala karşı cinsimi anlayabilmiş değilim. Şöyle bir mantığımız yok yani: ben böyle düşünüp davranıyorsam oda kesin böyle düşünüyordur. Yok böyle bir şey. Böyle bir şeyi düşünen yanılır. Evet, her kadın ayrı bir dünya. İyisi de var kötüsü de, güzeli de var çirkini de. Artık ne çıkarsa bahtınıza =)

Bu sefer aklıma takılan ve yazmak istediğim konu aldatma, kadınlar…

Biz kadınlar aldatıldığımız zaman çok garip davranıyoruz. Öncesinde “Aldatılırsam kesin ayrılırım.” eğer evliyse “Boşanırım. Bir dakika bile düşünmem” diyen kadın olayla birebir karşılaşınca affedebiliyor, yalanına inanmak isteyebiliyor ya da suçu kendinde arıyor. Şöyle yaptım da adam gitti, yapmasaydım gitmezdi, daha fazla ilgi göstermeliydim gibi bir sürü kendine pay çıkaran cümleler kurmaya başlıyor. Bu aşamalarda erkek genelde suçlanmıyor. Bütün suç sanki aldatılan kadındaymış gibi davranılıyor. Bunların yanında bir de üçüncü kadını suçlama var ki ona girmeyi düşünmüyorum. Bunu anlatırken çevreyi geçtim bizzat aldatılan kadın üstünden anlatıyorum.

Diğer bir olasılık ise erkeğimiz kadınımızın karşısına geçiyor ve ben başkasına âşık oldum diyor. Bunun üzerine kadın eğer kendinde suç aramayanlardansa bir anda erkeğini elde etme çabalarına giriyor. Bu zamana kadar ilgisiz belki de nasıl olsa elde ettim mantığında olan bayanımız artık tam bir vahşi avcı moduna girebiliyor. Bu olayın iki tane sonucu var. Biri evet, erkeği yeniden elde edebilir. Elde ederse oradan anlarız ki o erkek demek ki o kadarda diğer kadını sevmiyormuş. Diğer ikinci olasılık ise erkeği yeniden elde edememe. Bu elde edememenin sonucu da ikiye ayrılır. Bayanımız ya aldatmanın sonucunda hayata küser ve bir daha kimseyle beraber olmak istemez ya da bir sürede olsa onu terk eden adamdan çıkaramadığı hıncını başka erkeklerden çıkarabilir. Fakat bütün bunların dışında eğer erkek normal bir şekilde ayrılalım derse kadınlar pek bir şey yapmayabilir. Yok, efendim yapar da diyebilirsiniz bende evet yapar derim. Benim yapmayabilir dediğim durum şöyle; biz kadınlar ilişkimizde başka bir kadın olduğu zaman daha bir hırslanıyoruz. Böyle farklı bir mücadele, farklı bir dürtü, istek oluşuyor. Belki de diğer kadınla yarışıyoruz. Aslında amacımız sevgilimizi yeniden elde etmek değil de kendimizi ispat etmek.  Anlayacağınız kadınlar felakettir =) Bakın kaç tane olasılık çıkardım size ;)

Olasılıklar, kadınlarda olasılıkları doğurur.
Yazın bu cümlemi =))

Mesela bir kafede kızlarla otururken ortama bir tane yakışıklı girer ve tabi masada hemen fısıldaşmalar başlar. Eğer o masadaki bir kadın yakışıklıyı gözüne kestirdiyse ve tabi birazda hırs varsa ne uçan ne kaçan durumu yaşanabilir. Bir anda beyinde bir sürü cümleler kurulur ve uygulanmayı bekler. Nasıl baksam, nasıl davransam da dikkatini çeksem gibi bir sürü stratejik atak kurgulanır. Aman efendim ben aşkı stratejik değil akışında yaşamayı severim sözünü karşıma bu aşamada çıkarmayın. Çünkü genelde beraberlikler başladıktan sonra söylenir bu cümle. Önce herkes biraz kur yapar. Peki kurlar stratejik ataklardan oluşmuyor mu?! İlk buluşmada bayan nasıl bir kahve istediyse erkekte onu ister gibi bir düşünce bu durumdan ortaya çıkmamış mıdır?! Daha sonraki buluşmalarda o kahve çeşitlenir ama öncesinde zıtlıklar biraz örtülür. Kimse kusurlarını ortaya sunmaz. Ne erkekler ne de kadınlar hiç birimiz bu konuda farklı değiliz.

Bütün bunlar dâhilinde şunu diyebilirim ki aldatma hissedilir. Kadınlar mı daha iyi hisseder yoksa erkekler mi bilemem ama hissediliyor. Bir şeylerde samimiyetsizlik başlıyor. Sevgilinizin elini tutarken ki sıcaklık kaybolmuşsa, sevgilinizden de bu sıcaklığı aynı şekilde almıyorsanız bir şeylerin farkına varmanın zamanı gelmiş demektir. Çünkü dokunmak sevgiyi göstermenin en küçük ama etkisinin ise en büyük olduğu olaydır. Aldatmayla beraber dokunmak da azalır.

Herkes gerçek sevgiyi hak eder.
Kimsenin bir başka kimseyi kullanarak duygularından emin olmaya hakkı yok.
Bencilce düşüncelerin esiri olmak çok kolay.
Fakat kaçırdığınız asıl nokta, bu bencilce söylenen yalanların ve sergilenen davranışların sizi gerçekten tatmin edip etmediğinden emin olup olmadığınızdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçinden geldiği gibi yorum yap ;)