2 Ekim 2011

Şaşırt Beni Seveyim Seni ♥


Beni şaşırtan insanları seviyorum. Hem de öyle böyle değil tarifsiz bir sevgi bu =) Uzun zamandır bir şekilde konuşamadığın kişiyle konuştuğum zaman eğer yüzümde salak bir gülümseme oluşuyor devamında ise bir kafede kendi kendime mesaj atmadan önce konuşuyorsam ve bide bunların üzerine onun anlattıklarıyla şaşırıyorsam işte orda anlıyorum ki bu kişi hayatımdan hiçbir zaman çıkmamalı.

Kız ya da erkek hiç fark etmiyor ya da bi dakka fark ediyo #) Kızlar için standartlar normal iken erkekler için bu bir kıstas olabilir benim için.
Kim bilir gelecekte adayım olarak seçebilirim belki bu kişiyi =))

Bütün bunları geçersek kesin bu kişileri hayatıma sokuyor ve çıkarmamak için her şeyi yapıyorum. Konuşmadığım hatta fırsat bulup mesaj bile atamadığım kişi 2 günlük süre bile olsa bana 3. gün döndüğünde o kadar çok şey anlatıyor ki hiç konuşmadan bir kahve siparişiyle onun anlattıklarını dinliyorum. Dinlerken tepkim arada bir “hadi yaa?? Nasıl oldu ya?? Daha 2 gün önce işler böyle değildi hangi ara değişti?” şeklinde cümlelerle oluyor =) Şaşırmak ve dinlediğim kişinin hayatındaki bu değişimler beni mutlu ediyor. Zevk alıyorum desem yeridir. Nasıl bir insanım allahım cevap ver bana =)

Şimdi bide siz düşünün konuşmadığınız kişiyle uzun bir ara sonra konuştuğunuzda o hala yok yaa bıraktığın gibi dese muhabbet edilip bir şeyler paylaşılabilir mi? Hayata biraz renk katmak ve farklılık yaratmak gerek. Bunun içinde sizi gaza getirecek biraz da motive edecek birileri lazım.

Yapmak isteyip de yapamadığım en azından yapacak gayreti bulamadığımda arıyorum bazen bu tarz arkadaşlarımı =) Bencilce gelebilir ama hiçte öyle değil. Arayıp “N’aber yaa bak ne oldu…” diye konuya direk giriyorum. Sevgili arkadaşlarımda artık “insan bi hal hatır sorar kızım” demiyorlar =)) Tanıdık artık birbirimizi. Onlarında beklentisinin başka olduğunu düşünmüyorum zaten. Eminim bütün gün kafede otursak sıkılmaz yarın değil ama ertesi gün yeniden buluşsak ooo neler neler anlatırız yeniden =) Hayatımın bu şekilde dolu dolu geçmesi beni çok mutlu ediyo =) Uzun süren sevgilerim ve arkadaşlıklarımın temelini artık buna dayandırdım. Kim beni şaşırtıyorsa direk onun yanında bitiyorum.

Bana bir şey katıyor mu ya da onun yanında yeni bir şeyler öğreniyor muyum diye soruyorum kendime. Yoksa her gün aynı kafede oturmak, aynı mekânlar ve aynı insanlarla zaman geçirmek her şeyin aynı olduğu ortamda muhabbetinde aynı olmasıyla bu iş iyice çekilmez bir hal alıyor benim için. Bir şeyler farklı olmalı. İşte kişilerin huyunu değiştiremeyeceğim için ya muhabbeti değiştiriyorum ya da mekânı. En azından bunun için deniyorum ya da deniyordum.

Geçen gün kütüphanede kitap okurken _evet, okul yeni açıldı ve ben mekânıma yeniden kavuştum ;)_ üniversitenin kulüp tanıtımlarının olduğu tarafa doğru oturdum. Amacım canlı müziği de dinlemekti derken eskilerden bir şarkı çaldı gitardaki çocuk. İşte o an aklıma geldi benimkiler =) Tek tek mesaj attım sonra bununla da yetinmeyip uzun uzun konuştum. Kitap falan yalan oldu anlayacağınız =)) Sonra mutlu musmutlu geldim girdim dersime. Sabahtan beri üzerimde olan o ağırlık bir anda PUF! kayboldu =) Sözler verdik birbirimize, ders programımıza baktık günlerimizi belirledik. Uyabilecek miyiz hiç sanmıyorum ama uymaya çalışacak mıyız işte bundan adım gibi eminim =)

Yanımda olup benimle gülen, konuştuğum konulara katılan ve sıkılmayan insanlardan olmak isteyen herkes için diyebilirim ki şaşırtın beni seveyim sizi ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçinden geldiği gibi yorum yap ;)