28 Ekim 2011

Kadınlar & Erkekler …6

Arkadaşım mı sevgilim mi?
Olayına göre değişebilir ama her zaman %51 ile arkadaşım daha önce gelir.

Çünkü benim arkadaşım bir şey olduğunda aramızın kötü olacağını bilse bile doğrusunu söyler. Eleştirir beni hem de yeri gelir kırıcı bir halde. Bunun yanında küçük sürprizler de yapar. Özel günleri beklemez bunu yapmak için ve bilirim ki içinden geldiği için yapar. Kızdı mı ya da üzüldü mü benim gibi yalnız kalmak ister. Üstüne gitmem bende ve bilirim ki o sakinleşince bana geri dönecektir. Aynı benimde yeri geldiğinde ona dönmem gibi samimi olacaktır bu. Bilirim onun bütün bu davranışlarını. Bende ona bu şekilde davranırım. En iyi tanımdır bütün bu yaşadıklarımız. Herkeste bu uyumu, anlayışı ve samimiyeti bulamıyor işte insan.

Denedim. Ne sınavlar verdim ne iç konuşmalar yaptım. Yeri geldi Blog’umda söyledim, yeri geldi günlüğüme yazdım. Biteceğini bile bile her şeyi itiraf ettim ama sonunda ne oldu? Suçlu ben oldum. Ne laflar duydum hem de hiç hak etmediğim laflardı bunlar. Kuyruk sallamamdan, ayartmaya çalışmama ve tehdit de edilene kadar geçen süreye kadar. Kimse kimseyi tehdit edemez. Hem de bunu yapan konuyla alakasız komşu bile olmayan kişiyse. Sonra sen olaylarda benim yerim nerde, neler oldu ki böyle oldu diye düşünme ve her şeyi bitir.

Biten biter.
Üzerine konuşulmaz.
Hayatımda görmediğim bir şeyi daha gördüm der geçerim.
Bu yaşıma kadar hiçbir şeyden korkmadım, bundan da korkmam.
Benim adım Zehirli Sarmaşık.
Her şeyiyle buradayım ve dimdik duruyorum.
İlkelerim ve düşüncelerimle.

Olayların içinde değilseniz asla ahkâm kesmeyin. İçinde olduğunu düşünenler için bile olaylar asla göründüğü gibi olmayabilir. Suçlu, suçsuz, onun yüzünden ya da benim yüzümden. Her neyse olay kimin yüzünden olursa olsun. Burada suçlanması gereken birini göstermenin anlamı yok ki. Sen gelip de benim yanımda kendi düşüncelerini anlatmayıp sevgilinin düşüncelerini anlatıyorsan zaten o eski kişi olamazsın.

Bu sefer üzerinde durmak istediğim konu da işte tam bu:
Arkadaşınız ve sevgiliniz arasında kalsanız ne yaparsınız???
İkisi de ayrı şeyler söylese, birbirlerini yalanlasalar mesela.

Ben düşüncemi belirttim. Benim için arkadaşım her zaman bir adım öndedir. Sevgilim dediğim kişi bugün var yarın yok. Ayrıca benim arkadaşım dediğim kişi benim ailemdir de. Herkesi evime çağırmam ya da herkese telefonumu vermem. Evime çağırdıysam benim hayatımdaki yerini bileceksin. Kendi kraterim budur benim. Yeri gelir büyük konuşmak istemesem bile ailem ve sevdiğim adam arasında kalabilirim. Bu zor kararın sonucunda asla o kişinin fikirleriyle hareket etmem. Onunda fikrimi etkilemesine ve etrafımdaki kişiler hakkında söz sahibi olmasını istemem.

Genelimize bakarsak biz bayanlar bu hatayı çok yapıyoruz. Hemen hayatımıza giren erkeğe kendimizi teslim ediyoruz. Onun fikirleri, onun sözleri, bak X şöyle dedi, bak Y nin düşüncesi bu yönde. Aman da aman. N’oluyo yaa?? Nerde o eski kız arkadaşım benim, nerde o sözünü söyleyen karakter sahipli kız? Sonra ayrılınca kim topluyor etrafını? Cevap veriyorum, gene aynı fikirli arkadaşlar. Bayanlara söylemek istediğim tek şey sizin o kişiden de önce bir hayatınız hatta hayat görüşünüz vardı bunu unutmayın.

Erkeklerdeki sahiplenme duygusunun bazen tavan yapmasına yeri gelince izin versek de bunu bütün hayatımızı etkileyecek boyuta getirmeye gerek yok. Öyle bir durumda tehlike çanları çalıyor demektir. Beraberliğiniz içinde çalar bu çanlar siz bayanlar içinde.

Çıkamadım işin içinden.
Kendim için belki ama etrafımdaki ilişkilere bakınca olaylar farklı bir boyut almış.
En iyisi ben bu konuyu size bırakıp parmak uçlarımla odadan çıkayım =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçinden geldiği gibi yorum yap ;)