18 Ağustos 2011

Kadınlar & Erkekler ...4

Aklıma takılan belki de bana ters gelen bir olayı anlatacağım size.

Nasıl girmeli ve nasıl anlatmalı inanın ki bilmiyorum.

O zaman ben direk konuya gireyim ara ara toplar ve düzenlerim =)



Olay 2 bayan ve bir erkek hakkında. Böyle yazınca akla ilk olarak başroldeki erkek için kapışan iki bayan hikâyesi gibi gelebilir ama değil.

Erkeğimiz öncelikle bayan 1 numarayla sevgiliydi. Sonrasında ayrıldılar barıştılar derken aralarına mesafe girdi. Yaşanılan yorucu bir yıl çevrelerindeki herkesi yorarken onlar bu durumdan zarar görmemek için tekrar ayrıldılar. Bu ayrılmanın sonunda “kanka” denen bir arkadaşlığı yürütmeye başladılar. Böyle değince aklıma takıldı. İnsan ayrıldığı sevgilisiyle “kanka” olabilir mi? Arkadaş olabilirsin belki ama “kanka”???

Konuya dönersem, böyle 2 sene geçti ve erkeğimiz bu sefer 2 numaralı bayana sevdiğini söyledi. 2 numaramız bu duruma şaşırdı. Gene farklı illerdeydiler. Buluşup konuşacakları yıl içinde maksimum 10 gün var ya da yoktu. 2 numara temkinli yaklaştı ve tam olarak karar veremedi. Konuştu, anlattı, rahatladı. İşin asıl noktasına gelirsek yani 2 numaranın neden şaşırdığına; çünkü 1 numara ile yakın arkadaşlar. Kaç seneleri beraber geçmiş. Onlar sevgiliyken yanlarında bulunmuş ve her şeye şahit olmuş. Bunlardan sonra oğlanın sevgisine inanmak ve bir anda güvenmek o kadar kolay olmasa gerek.

Bu konuyu daha sıcakken erkek arkadaşımla konuştum da bana söylediği söz “Siz kızlar bu tarz şeyleri çok abartıyorsunuz ama biz erkekler öyle düşünmüyoruz ve seviyorsak sevdiğimizi söylüyoruz” oldu. Bu ne biçim bir şeydir anlamadım ben şimdi. 3 bayan 2 erkek tartışmanın içinde boğulduk. Her kafadan farklı bi düşünce farklı bi savunma… Bu sefer olayların içine girmeden kenardan sıyrıldım diyemeyeceğim çünkü bayağı bi ortasına düştüm. Resmen karar merceği noktasına getirttiler beni. Kendi düşüncemi söylesem biri kırılacak ee kırmamam için orta karar bir şey söylesem benim düşüncemin nasıl olduğu biliyorlar o zamanda sahte bir arkadaş düşüncesi olacak. Yani bu sefer ne yapacağımı bilemedim.

Buradan düşüncemi açıklıyorum:
Bence böyle bir şey bana ters. Sen benim en yakın arkadaşımın sevgilisiyken ve ben sizin her şeyinize şahit olmuşken siz ayrılıyorsunuz ve sanki başka kız/erkek kalmamış gibi biz çıkmaya başlıyoruz. Arkadaşım, sevgilimden ya da olacak kişiden daha önce gelir benim hayatımda. Bir de şöyle bir şey var, sevgilin bugün var yarın yok ama arkadaşlık dostluk ki bizimkisi seneleri doldurdu diyebilirim sağlam olmalı ve güveniyorsan ona ihanet edilmemeli.

Bu zamana kadar hiç bir erkek arkadaşıma böyle bir konuda soru yöneltmemiştim. Bu ilk oldu çokta güzel oldu. Bundan sonra sorucam. Geçen yazılarımda yaptığım gibi bir anket tarzı bir şey de yapabilirim.

İşin bana en tuhaf gelen yanı 1 numaraları kızımızın bütün bunları bilmesi (teknoloji sağolsun) ve sanki böyle şeyler olmamış gibi oğlanla da kızla da konuşması. Hâlbuki 2 numaralı kızımız bunu öğrendiğinden beri ne yapacağını, nasıl davranacağını düşünüp duruyor. Kabul etmeyeceğini ne kadarda bana belirtse de böyle bir durumun başrol kahramanı olmaktan hiç memnun değil.


Buradan size soruyorum:

Sizin eski sevgiliniz kız arkadaşınıza sevdiğini söylese kız arkadaşınızla arkadaşlığınız nasıl bir boyut alır?

Peki ya erkekler siz böyle bir şey yapar mısınız???

5 yorum:

  1. valla bu olay bana da çok ters!

    YanıtlaSil
  2. Aynen. Genel bizim gibi düşünsede yazıda bahsettiğim gibi düşünenler oldukça insan kimseyle arkadaş olamıcak yani!

    YanıtlaSil
  3. Harby çok ters bi durum. bişe sorcam 2 numaralı kız dier kız ile ark.lıklarının sağlamlığından emin mi? bence bir dha düşünsün.

    bu arada bir noktada gözüme ilişti.( ylnızca ilişti) :D
    senin erkek arkadşn olduunu bilmiyordum.. =_)

    YanıtlaSil
  4. Ben arkadaşlığımızın iyi gittiğini düşünüyodum.Bence asıl sorun erkekte. Başka kız kalmamış gibi... Gözüne ilişen noktayı açıklıyım; yok öyle bişi.Sadece arkadaşız biz #)

    YanıtlaSil
  5. peki sen öle diosan. sadece ark.san ölesindir :)
    Harby bu erkeğin etrafında başka kız mı kalmamış.Ark.lığa gelince sen gene de dikkatli olda. :)tabi gene de sen bilirsin.

    YanıtlaSil

İçinden geldiği gibi yorum yap ;)