25 Mayıs 2011

Kadınlar & Erkekler ...3

 
Genelde kadın erkek ilişkileri hakkında çok şey söylerim söylemeden önce de genelde uygularım, gözlemlerim. Ama bazen benim de şaşırdığım ve anlam veremediğim olaylar oluyor. Bilmiyorum ve anlam veremiyorum bu olanlara. Tabi ki de her şeyi bir kalıba sokmak yanlış ama olanlar… Neden olur ya da o an kişinin aklından ne geçmiştir de böyle bir karar vermiştir? Hiç bilmiyorum ve içimdeki merak duygusunu ise yenmeye çalışıyorum.




Kimsenin özelini merak etmem ben. Söylerlerse dinlerim, anlatırlarsa ya da danışırlarsa akıl veririm. Ama bu akıl verme git yap şeklinde olmaz. Seçenekler sunulur arkadaşın önüne, sonrası ona bırakılır. Yani düşünmesini ister, kendi için en iyi kararı verebileceğine inanırım. İnanmak isterim. Çünkü herkesin hayatı kendinedir.

Küçük oyunlar oynanmalı derim ya ben, işte benim bu yazıda anlatacağım kişi oyuna kendini fazla kaptırmış ve şimdilerde bir şeyler yapan ve sonucuna ise ağır bir şekilde katlanacak olan biri. Geleceği tabi ki de göremem ama neler olacağını bilebilirim. Çok gördüm bu durumları. Olaylar farklı yollardan da olsa sonuç hep aynı kapıya çıktı. Kişilerin yaşadıkları, yaşayacakları bu hikâyede benim tarafımdan biliniyor. Çokbilmiş gibi bir şeyler yapmıyorum ya da söylemiyorum yanıma gelip bana olanları anlatmasa da uzaktan bakıyorum. Bazen bunu yaparken sıkılıyorum. İnsanların bu halini görmek beni üzüyor..


Şimdi soracaksınız asıl olay ne diye? İşte anlatıyorum.

Bir kız arkadaşımız 1 seneye yakındır sevdiği oğlana sonunda açıldı ama aklı karışık ve kararsız olan erkeğimiz bunu reddetti. Arkadaş olarak kalalım durumlarını oluşturdu ve yattı. Biz neler gördük peki bu aşamada? Üzüntü, karamsarlık, mutsuzluk… Ne yapmalı ya da nasıl bir şey yapmalı ki canını acıtmalı sorularını duyduk. Ve sonunda en kötüsü yapıldı başka biri bulundu ve onunla çıkılmaya başlandı. En kötüsünü yaptı baş karakterimiz. Başka bir erkekle çıkmak hem kendisine hem de o oğlana yapılan bir haksızlık. Ama işte bunu yaparken kimse karşısındakinin duygularını düşünmüyor. Peki ya bu kadar severken bir anda U dönüşü yapmakta N’oluyor? Tabi ki de yas tut, karalara bağlan demiyorum ama birini sevdiyseniz bu kadar çabukta vaz geçemezsiniz.

Sevgi bu kadar kolay mıdır? Aşk bu mudur? Peki ya bunu ifade etme şeklin bu mu?

“Unuttum” dersin etrafına ama eve gidince ağlarsın. Yaşadığın kalp kırklığının acısını bir tek sen bilirsin. Söyleyemezsin, söylesem de kimse anlamaz beni dersin ya da gerçekten sesini duymazlar. Bütün bunların üzerine başka biriyle çıkmak. Bu nasıl saçma bir şeydir.

Bunu genelde biz kızlar çok yapıyoruz. Hemen başka bir erkek buluyor, onunla takılıyor sonra onunla da olan birlikteliğimizi bitiriyoruz. Karşı taraf bir anlam veremiyor neden bu kadar kısa sürdüğüne ve nedensiz bittiğine. Birisiyle çıkmadan önce önceki ilişkisinin ne kadar sürdüğünü ya da en son sevdiği kişiyi bir şekilde öğrenmek lazım.

Bazı salak arkadaşlar vardır. Ayrılan çiftin yanına gider ve kıza “ohh iyi oldu zaten yakışmıyordunuz ya da onu sevmiyordum zaten” falan derler. Sonra millet barışır olan size olur. Bunu diyecekseniz en başta demelisiniz. Bitmiş ya da bitmeye yakın bir beraberliğin sonunda değil. Diğer bir grup ise “alışverişe çık ya da yemek ye, spor yap stresini ve aklını uzaklaştır bu durumdan” derler. Bu belki de sunacağım 3 seçenekten en iyisi olabilir. Bunları yaparken içinizde intikam olmamalı. Asıl yapma amacınız bu olmamalı. Kendiniz için yapın. Benim gibi spor yapın kafanızı boşaltın. Ne alışverişe çıkıp cüzdanınız boşaltmak işe yarar ne de yemek yiyip göbek yapmak. Birkaç yorucu egzersiz ve derin soluklu sakinleştirici egzersiz hem sizi dinç hem de sağlıklı yapar. Aklınızı boşaltır rahatlarsınız. Son seçeneği sunan arkadaşları ise hiç anlamam, anlam da veremem. Kıskandırmak mı yoksa başkasıyla gönül eğlendirmek midir amaçları? Kendileri yapamamış ama arkadaşı olunca bir gaza getiriş mi yapmışlardır. Nedir bunun amacı? İster erkek olun ister kadın bu son seçeneği yapmayın, Diyenlere de uymayın. Bu kişiler genelde her ilişkinizde sizi tebrik ederler. Sevdiğin ya da oynamak için çıktığın erkekleri bilirler. Çünkü onlar aracı olmuşlardır ama gene de kutlarlar. Neyi kutlarlar ya de ne amaçla kutlarla bilinmez. Sonrasında N’olur biliyor musunuz? Erkeksiz yaşayamaz hale gelirler. Yanlarında hep biri olsun isterler. Kendileri böyle olunca da her şey doğal gelmeye başlar onlara. Durmadan gerçek aşkı arıyorum yalanlarını atarlar ortaya. Etrafımızda vardır böyle arkadaşlar. Severiz onların maceralarını dinlemeyi, anlattıklarına inanmayı ama içten içe de biliriz işin arkasındaki gerçeği.

İşte böyle garip bir çevre gördüm ben bu hafta. Üzüldüm, kırıldım, sıkıldım. Sorular sordum kendi kendime. Eski bir dosta sığındım, dertleştim. Acaba bende bir sorun mu var dedim. Olaylara nasıl bakmalıyım, neresinden tutup kurtarmalıyım öznemi. Ama bugün fark ettim ki artık onu kurtaramam. Geç kalmışım. Ben evimde otururken olaylar başını almış gitmiş.

Ne söylenir ki? Kendim cevap veriyim: HİÇ… Hiçbir şey söylenmez. Duruma verilen 100 beğeni ve 80 yorumun üzerine hiçbir şey söylenemez.


Ben mi? Benim şu sıralar bir ilişkim yok. 3 hafta var bu dönemin de bitmesine ve ben bu yaz kafamı rahatlatmak istiyorum. Biraz yalnız kalıp kendimi yenilemeliyim. Planlarımı daha yapmadım ama hayatında yarın bize ne göstereceğini bilemeyiz. Bugün böyle derim sonra bakarsınız birisiyle giderim. Ne diyebilirim ki bende böyleyim =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçinden geldiği gibi yorum yap ;)