1 Mayıs 2011

Bana Bir Şeyler Oluyor

 
Sanırım âşık oluyorum =)
Ve bu çok hızlı oluyor. Evet biliyorum Zehirli Sarmaşık aşık oluyor…
Bunu geçen hafta fark ettim.
Ben ya ben… Nasıl bu kadar geç fark ettim hiç anlamıyorum peki ya bunu kabullenmem…
Aslında bir dokunuş yetti bunu fark etmeme =) işte böyle oluyo bende zaten.
Benim fark etme şeklim bu.
Yıllar önce anlamıştım.
İşin kötü yanı aklımda beliren sorular.
Bu yazıyı yazıyorum, içimi rahatlatıyorum iyi güzel hoşta ya sonrası…
Ben nasıl bakıcam şimdi ona =) olmaz ama bu ya…
Bizim kızlara baharın etkilerini anlatırken bir bakmışım ben çoktan etkilenmişim bu etkiden =)
Vay anasını çok şaşırdım şuan =)

İnsan bazen kafasını dağıtmak ister ve oyunlar oynar kendisi ve çevresiyle. Bu seferki oyunda yenilen ben oldum hatta olmuşum. Bu durum biraz karışık aslında. Dıştan öyle görünmese de içte karmaşa hüküm sürüyor. Peki, bundan sonra ben napıcam?

En iyisi olaylara pek girmemek. Ne kadar da başrolde ben olsam da uzakta kalmaya çalışacağım ve izleyeceğim. En azından bunu kendim için yapmalıyım. Bakmalıyım işin sonuna. Hemen atlamamalıyım. Zamanın neleri getirip neleri götüreceğini kimse bilemez. Arkadaşımın da dün dediği gibi olaylara müdahale etmekten vazgeçmeliyim. Hayatı nehrin kıyısına oturup izlemeliyim. Bunu yapmak benim için çok zor olsa da denemeliyim.

İşin sonunda mutsuzlukta olsa ya da mutluluk bunu beklemek ve denemek, işte güzel olan bu =) Genelde tavsiye veren ben bunu yaşamayı özlemiştim. Uzun zaman olmuş aslında şöyle bir düşününce fark ettim.
Hadi bakalım oyun başlasın o zaman =))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçinden geldiği gibi yorum yap ;)