27 Mart 2011

Yeni Bir Ben


Ayrı kalınca ya da konuşmayınca unutuluyormuş bazı şeyler.
Yaşananlar o kadar kolay silinmesede...
İlk günkü gibi hatırlamıyorum en azından.
Kabaca.
Aslında ana hatlarıyla hatırlıyorum olanları,
Yaşananları,
yeni adıyla Yaşanmışlıkları...

Ne garip dimi?
"Unutmam" diyordum.
"Asla olmayacak bu"
ama şimdi her şey değişti.
Arkada kalmak,
yola devam edememek,
yük oluyo bi yerden sonra insana.

İlerlemek istiyorsun.
İç huzurunu sağlayıp,
yeniden yaşamak mesela...

Konuşuyorsun,
Dertleşiyorsun.
Bi yerden sonra dönüp arkana bakınca,
bütün yaşananlar yok olmuş oluyo.
"Güzel anı" diyorsun bunlara...
Ama kendi dediklerinin bile ayrıntısını hatırlamıyorsun.
Hatırlarsan "bitti" dediğin olayları devam ettirdiğini bilmelisin.

Halbuki,
Yeni sevdalara,
Yeni hayallere,
ve tabi yeni kişilere bakmalısın.
Araştırmalısın.
Görmelisin.
Yılmamalısın.
Ancak böyle izler kaybolur,
Bedeninden,
ruhundan
ve düşüncelerinden...

Bahar yerini yaza bırakırken bende kabuğumdan çıktım.
Yeni deneyimler ve hayat tecrübelerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçinden geldiği gibi yorum yap ;)