2 Şubat 2011

Kadınlar & Erkekler

Farklıyız işte ve bunuda artık kabul ediyoruz.
Büyüyoruz
Gelişiyoruz…

Bu zamana kadarki hayat ve ilişkiler karşısındaki tecrübelerime dayanarak söylüyorum ki, sakın arkadaş çevrenizden birisiyle çıkmayın. Özellikle de yakın arkadaş grubunuzdan birisi ise bu kişi direk uzaklaşın oradan. Nasıl yaparsınız bilmiyorum ama düşüncelerinizden onu silin. Çünkü şunu biliyorum ki bir şekilde o kişiyle karşılaşmak insanı salak saçma durumlara sokabiliyor. Ayrıldığınızda bu iş hiç hoş olmuyor. Eğer kavgalı ayrıldıysanız arkadaş ortamınız toplandığında bir gerilim oluyor. Seviyeli bir ayrılık ise iş daha da kötü. Her karşılaşmanızda anılar, olaylar ve tabi konuşmalar içinizde bittiğini sandığınız sevgiyi yeniden başlatabilir, ki bunu siz bile fark etmeyebilirsiniz. Siz kendinize güveniyor bile olsanız karşı tarafa %100 güvenmek çok saçma.
Bide şu eski sevgiliyi kıskandırma olaylarına girme durumu var ki en komiği =))  Yaparken eğlenirsiniz, onun suratını izlersiniz, davranışlarını izlemek zevk verir size. Tabi bunu yaparken bulduğunuz erkek ona göre olmalı. Kuralları bilmeli, size ayak uydurmalı… Yoksa işler daha da karışabilir. Bunu da istemeyiz dimi =)

Yaptım
Gördüm
Okudum
Zevk aldım
İzledim
Çok ama çok eğlendim.

Aşk aslında bir oyun. Kaçıp kovalamaca oyunu. Kuralları ise kişilere ve beklentilere göre değişir de değişir.
Sizin yapmanız gereken ilk gördüğünüz kişinin kurallarını benimsemek değil kendi kurallarınızı zamanla oluşturmak olmalı ;)
Yıllar geçtikçe tercihlerimiz ve beklentilerimiz değişse de bulduğumuz kişiler artık aşağı yukarı değişmez oluyor.

Herkese aşk oyunlarında başarılar dilerim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçinden geldiği gibi yorum yap ;)