21 Ocak 2011

Tercihler Tercihler Tercihler... Ah Şu Erkekler!

Benim kız arkadaşlarımdan çok erkek arkadaşlarım vardır. Sanırsam onlarla daha iyi anlaşıyorum =)) Anlaşma işi iyi güzelde geçen gün bir muhabbet açıldı ve bana sordular:  Ne tip erkeklerden hoşlanırsın? Düşündüm düşündüm ama tam bir cevap veremedim. Sonra eve gelirken aklıma takıldı ve ilk maddeyi geçen günkü MİM’de vermiştim “KUMRAL” olmalı. Şimdi de ikinci maddeyi veriyorum. “YAMUK AĞIZLI”. Kesinlikle gülünce ya da konuşurken hafif ağzı yamuluyorsa işte o an ben gidiyorum. Bunu eve gelip film izlerken fark ettim =))

Hemen örnekleri vermem gerekirse:

1 Numara JAE HEE

Kendisi koreli bir oyuncudur. Askerden de yeni döndü. Onun en sevdiğim dizisi “Witch Amusement” ve filmi ise “Boş Ev”. Filmini çoğu kişi bilir aslında. Ben Jae’nin gülüşünü 1 numara yapmak istiyorum. Çocuksu ve sevimli bir gülümsemesi var.









2 Numara JAKE GYLLENHAAL


Anne Hathaway ile çektiği yeni filmi olan “Love and Other Drugs” filmini izledim ve bir kez daha bu adama hayran oldum. Duyduğuma göre özel hayatında da Anne ile berabermiş. Hayırlısı olsun. Film mi yakınlaştırdı bunları bilemiyorum çünkü filmde bayağa güzel sahne var ;) Ama ben onu ilk kez Jennifer Aniston ile oynadığı “İyi Bir Kız - The Good Girl” film ile sevmiştim.


  


3 Numara tabi ki de SYLVESTER STALLONE


Benim Rambom yaa =)) Rocky falan değil direk  Rambo. Geçen gece Atv’de Rambo 4’ü verirken yeniden onun gülüşüne aşık oldum. Böyle yavaşa yavaş ağzını yamulta yamulta güldü ve keskin bakışlarıyla öldürdü adamları ve kurtardı ona sığınanları._vay be şiir gibi oldu :D_ Rambo listemin 3.sırasında =))






4 Numara BRUCE WILLIS
  
Bruce Willis’in yamuk ağzını bilmeyen yoktur herhalde. Hadi ama o yamuk ağzıyla kızları nasıl tavlardı ama =D Mavi Ay dizisinde o kadar yamuk değilmiş ama yıllar içinde bayağa yamulmuş =S Benim aklıma Bruce Willis deyince hep Yılan Hikayesi’nde Rambo Berk’in Bruce Willis gülüşü yapma çabaları gelir =)) hem Rambo hem Bruce, adamıımmm =))






5 Numara ROBBİE WILLIAMS


Şimdi bu yazıyı yazarken MTV’de Rudebox klibi var ve orda ağzını yamulta yamulta şarkı söylüyor. Ayrıca Türk bir kızı seviyormuş kendisi ;) 








6 Numara DAĞHAN KÜLEGEÇ


6 numara bizden =))
Kavak Yelleri ilk başladığında herkes birbirine “dizide kimi beğeniyorsun” tarzı sorular sorardı. İsim bilinmediği için hemen cevap olarakta “yamuk ağızlı olan” denirdi. Bu kadar yabancı isim arasında Dağhan tek yerli oldu biraz ama olsun. Alanında tek =)) Ben bile Kavak Yelleri’ni izlemeyi bırakmışken şimdi gene arada açıp bakıyorum. Dağhan’ı özlemişim be o dizide =))




İşte finallerimin bittiği bu günde, ilkyazımı paylaştım.

Bekleyin millet, tatil yeni başladı ve yazılar hazır =))

3 yorum:

  1. yok yahu jake'ciiim taylar swiftle birlikte :(

    YanıtlaSil
  2. hahahah süpermiş :D ben de 2 numaralıyı beğeniyordum Pers Prensi filmide. Sonraları itici gelmeye başladı. Sonraları şu günlerimize tekabul etmekte :)

    YanıtlaSil
  3. Taylor Swiftle mi beraber?? O kız 22 yaşında ve Jake de 31 yaşında...başka kız mı bulamamış yaa...
    Sonraları :D :D

    YanıtlaSil

İçinden geldiği gibi yorum yap ;)