15 Kasım 2010

Das Parfüm

Siz hiç hayatınızda erkek şampuanı kullandınız mı ya da erkek parfümü??
Ben yaptım ve hiiçç hoşuma gitmedi.


En baştan başlamak gerekirse herşey salak saçma bir olaylar sonucunda oldu.

Geçen haftasonu gece spor yapmış ve duşa girmiştim. Girmeden öncede talihsizlik işte evde benim kullanıdığım şampuan bitmiş ve bir tek abimin şampuanı kalmıştı. Gittim izin istedim oda garibim “tamam” dedi ve yıkadım saçlarımı. Buraya kadar herşey normal.

İlk başlarda çok mutluydum. Temizdim, saçlarım temizlenmişti ve sporun yarattığı yorgunlukla saçlarımı kurutmadan yattım yatağa. Sabah olduğunda aslında olan oldu. Bütün gece kafamı koyduğum yastığım, dolanıp uyuduğum yorganım ve tabi çarşafım tamamen benim güzel Elidor kokumu yok etmişti. Onun yerine bildiğin bi erkek kokusuyla doldurmuştu. Sanki bütün gece birisiyle sevişmiş gibi hissettim kendimi. Direk bütün çarşafı, yorganı, yastığı makineye attım ve direk yıkadım. Ve bi daha hayatta erkek parfümü olan bir şeyi kullanmam onu anladım  =))

Bazı kız arkadaşlarım özellikle erkek parfümü kullanıyorlar.
Onlar nasıl kullanabiliyorlar aklıma takıldı şimdi? ya kokuları hafif seçiyorlar ya da???

*Eğer aranızda kullananlar varsa çok merak ediyorum beni bilgilendirsin.
*Okuldada soruyim bari bunu kızlara ;) 

3 yorum:

  1. :) Kuzenlerim eskiden (3 kız) abilerinin parfümünü sıkıp, büyük kareleri gömlekler giyip
    "erkek koktuu ne güzelll" diyorlardı!
    Ama bence de korkunç bir şey ve ahh elidorum canım benimm:)

    YanıtlaSil
  2. Beautifull post :D i’m new on blogger:D your blog is awesome!if you want to follow me I’ll follow you back :D xoxo

    YanıtlaSil

İçinden geldiği gibi yorum yap ;)