31 Ekim 2010

Hayrettin


Bu adam beni çok güldürüyo yaa =D
İyi ki program yapmaya başlamış diyorum.
Eğer bu zamana kadar programını izlemediyseniz haftaya cumartesi izleyin bence ;))








Peki kendisini nerden tanıyorum?

İlk olarak Doritos reklamlarında görmüş ve sevmiştim.
Daha sonra "Gelecekten Bir Gün" sinema filmini izlemiş orda da beğenmiştim. İşte böyle izleme durumlarından sonra uzun bi süre onu ekranlarda görememiştim.

Dün Star TV'deki 4.programını izledim. Hayrettin'in video yorumlarına zaten gülüyorum ama bazı gizli kamera şakaları yok mu, izlerken gözümden yaşlar geliyo =))))

İzlerken bizim türk insanı direk mizaha çok uygun diyorum.hem tip olarak hemde olaylara verdiğimiz tepki olarak.

 Mesela dünkü programında adamın biri dolmuşa biniyo ve şaka başlıyo.bütün dolmuş Hayrettin ve ekibi. Sadece bu son binen kişi kurban =) adama türlü türlü şeyler yaptırıyorlar ve adamda bunları yapıyo.şahsen Böyle bişey bana yaptırılsa ben bi afallarım sonra ne oluyo derim.

http://www.startv.com.tr/Hayrettin/webtv/hayrettin-minibuste-2-1778.html?WebTVKategoriID=54
http://www.startv.com.tr/Hayrettin/webtv/hayrettin-minibuste-1657.html?WebTVKategoriID=54


Bir başka gizli kamera şakasıda şöyle:
Bi otel asansörü var ve siz asansörü bekliyorsunuz.
asansör geliyor ve kapıları açılıyor.
İçinden diskovari dans eden tipler var ve hiç sizi takmadan dans ediyorlar. =))) 
En çok bu şakayı seviyorum.bazı kişiler kaçıyo, bazılarıda N'oluyo burda dercesine bakıyo =))
Ben böyle bir durum olsa direk gülerim.bence sizde öyle yapın,gülün geçin ;))


Hayrettin'in bir başka gizli kamera şakası ise, İbrahim Tatlıses'in eskiden çektiği bi filmdeki sahneyi günümüzde canlandırması. Tam bi izle izle eğlen videosu =)) ben en çok bu videoda saçlarına kopmuştum.insanlar deli deyip uzak duruyorlar ya, ay allahım =))

http://www.startv.com.tr/Hayrettin/webtv/hayretin-flut-saka-1723.html?WebTVKategoriID=54



Dünkü programda Ali Ağaoğlu'nun videosuna benzer video çekmiş onu gösterdi.buda favorilerim arasına şimdiden girdi.
http://www.startv.com.tr/Hayrettin/webtv/hayrettinin-hedefi-1777.html?WebTVKategoriID=54


http://www.startv.com.tr/Hayrettin/webtv/sevdigin-kiz-abi-diyince-1728.html?WebTVKategoriID=54
Bu bebeğede kıyamam ben yaa.o nasıl bir alt çene ve dudak sallamadır. =)
Üzülüyorum ben böyle ağlayan çocuk görünce.

İşte izlerken kopacağınız bir başka video.En sona sakladım =)) belki face de falan görmüşsünüzdür.çünkü bi ara çok paylaşıldı. Türkler resmen herşeyi yapmak istiyo ama olmaz abicim.izleyin ve sizde hak verin. Bu nasıl bi şeydir =))

http://www.startv.com.tr/Hayrettin/webtv/superman-1729.html?WebTVKategoriID=54

Ayrıca sıfatlara ise dikkat:  
1) Rokete benzer bir cismin içinde
2) Kriptonun reisi süpermen
3) Maziden çıktım evladım
4) Süpermenlerin sonuncusu
5) Hz süleymann zekası
6) Herkülün kuvveti
7) Atlasın tahammülü
8) Zeusun selameti
9) Aşilin cesareti
10) Merkürün sürati

 


Herkese bol gülmeli haftalar diliyorum =))
bide bu yazıyı okuyan herkesten bana sınavlarımda şans yollamasını diliyorum =))



4 yorum:

  1. beni tipi çok korkutuyo. palyaçoya benziyo ve ben palyaçoları sevmediğimden izleyemiyorum. :(

    YanıtlaSil
  2. hayyırr =))) çok şeker bence =)) gözleri falan çok güzel...bende palyaçoları sevmem ama Hayrettin'i sevdim.ertafımdaki bazı kişilerde izlemiyomuş onu ama olsun ben tek başımada izlerim ;))

    YanıtlaSil
  3. sen bu hayrettine aşıksın galiba :)

    YanıtlaSil
  4. yookk beee =))) sempatik geliyo izlerken o kadar :)
    kimse izlemeyince ki tek başıma izliyorum onun hakkında bi yazı yazmak istedim.ordan çıktı bu konu =)

    YanıtlaSil

İçinden geldiği gibi yorum yap ;)