24 Ekim 2010

* Aşk Nedir??? *

Öylesine,
bir anda aklıma geldi
ve
sordum arkadaşlarıma

“Aşk Nedir Diye???”

Acaba onlara göre neydi?
Ya da
ne olmalıydı???

İşe aldığım cevaplar:

Buket:  Bana göre aşk karşılıksız olunca vardır ya da platonik olunca.Kavuşunca aşk biter, sevgi başlayabilir.Ama ben de sevgi de bitiyor bir süre sonra =)) Ama şuan platonik aşk içindeyim sanırım. =) _Canım benim yaa =)_



Binnur:  Nedir ki? Nedir aşk bi anlam veremedim.Hele yeni ayrılınca... _Dengesiz arkadaşım benim =)_



Burak:  Dolabımdaki en sevdiğim T-şört, düşük beklediğim sınavdan yüksek aldığım not, sevmediğim bir insanın dayak yediğini öğrenmem. =)) _Tam Burak'dan beklediğim bir cevap=)_



Hazar:  Aşk, hayatın sana sunduğu en güzel ve en çirkin duygudur. _Sessiz sessiz duran arkadaşıma bakar mısınız?Romantik çıktı ;)_



Dilara Ece: Sanırım pimi çekilmiş bir bombayı elinde tutmaktır.Fena tehlikeli çünkü #) _Jelibon'umun verdiği edebi cevap ;_



Nage: Bence aşk diye bir şey yok, aşık da yok bu yalan dünyada hiç birşey tam anlamıyla tanımlanamaz asla. _Şu sıralar sevgilisi var =) cevabını değiştirmek ister mi acaba? =S_



Selin: Aşk diye bir şey yok tatlım yalan yalan =)) _içten işte... =)_



Ergun:  Beğendiğimiz tiplere hayalimizdeki karakteri oturtmacadır. _Ergun'dan arada bir cevap.Tam ondan beklediğim gibi =)_



Irmak:  Bence aşk farklılığa uyum sağlamaktır, çoğunluktur. Sonuçta herkes birbirinden farklıdır ve iki kişi birbirine uyum sağlamaya çalışır =) _Irmak, hep aynı tipleri ve İLİ seçen arkadaşım benim ;))_



Ali:  Bence aşk biriyle birlikteyken yalnız olabilmektir. Çünkü o senin bir parçan hatta sensin. _Kendi içinde farklı ama dışarı faklı görününen kişi =)_



İlhan:  Dudağını öptüğünde içinin kıpır kıpır etmesi, onunla geçireceğin bir saatin bile kişinin kendisine yetmesi. Elini tuttuğunda bir kıvılcım kopması, insanların içinde göz göze bakabilmek. Sarılıp el ele uyuyabilmek, kavga etsende bir çözüm bulup barışmak. Tek kelimelik bir şey istiyorsan eğer aşk, "hayatı iki bedende yaşamaktır". _En uzun cevap İlhan'a ait.Bu cevap bu kadar uzun çünkü ben bu soruyu sormadan hemen önce sevgilisiyleymiş.Biraz üzerine denk gelince döktürmüş arkadaşım =))_



 İşte cevaplar bu şekilde.
Sizinde kendi cevabınız varsa öğrenmek isterim =))



 

4 yorum:

  1. Bana sormadın kırıldım....

    YanıtlaSil
  2. Daha çok karşılaştıklarıma sordum Serdar...
    Hadii amaaa...İstersen cevap ver =))

    YanıtlaSil
  3. Aşk yaseminin kokusuna benzer. Yaseminin kokusunu ilk kokladığında vurulursun ama sonra burnun alışır ve almaz olursun.Ama yaseminin kokusu hep aklındadır ve seversin. Aşk da aynen böyle.İlk görüşte vurulursun ama sonra alışırsın ve seversin.Öyle gider o.

    YanıtlaSil

İçinden geldiği gibi yorum yap ;)