21 Ağustos 2010

I Don't Believe You


Bu hikayeyi daha önce de gördüm.
ama genede seninle yaşamak ayrı bi güzeldi
bu konuda tartışmıyorum fark ettiysen
kapıları ben açtım
ama sen hep arkamdan kapattın
ne istedin, ne istedim???
Artık sana inanmıyorum.
ve bi daha bu üzüntüyü yaşamak istemiyorum.
ve son olarak sana soruyorum:
gözyaşlarım akarken yanımda mıydın
ya da her sevincim ve üzüntüm de?
Bakıyorum bakıyorum.
...
Yoksun
Biliyorum.
Ama içimde ki ümitleri yıkamıyorum.
Kendimi üzemiyorum.
Artık bi önemi kalmadı sevgilim.
Bu satırları yazarken bile
Yanımda değilsin.
Bir hafta oldu
sanki öncesi varmış gibi.
Mavi gece, mor akşamlar...
Artık hepsi güzel anı canım.
Senin ve benim yaşadığım güzel anı.
Yaz aşkı de adına.
Kısa ve tutkulu olduğu için
mutlu zamanları sakladım bi kutuya
açıp baktığımda seni hatırlamak için.
Ama önce hayatımdan çıkarmam gerektiğini söyledi kutu.
Mesajların, hediyelerin, numaran.
Somutlaştırdım seni sevgilim
ve şunu fark ettim:
Sen öyle soyutmuşsun ki hayatımda
somut olamayacak kadar güzel.
Hayallerimi ve zihnimi
boşaltıyorum bu yazıyla.
Evet, doğru
senden kesin ayrılıyorum.
Benden bunu beklemezdin biliyorum.
Ama biliyo musun değiştim ben.
Senle bi daha yaşadım bunu.
Son olarak

Teşekkür Ederim.
Herşey İçin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçinden geldiği gibi yorum yap ;)