16 Temmuz 2010

Because I'm Stupid

Hayatımda saçma sapan bi ilişkiyi sürdüyorum aslında.
Hani herkesin hayatında böyle takılı kaldığı, kurtulamadığı, halbuki kurtulmak içinde çaba sarf ettiği ilişkilerden biri benimkide.

Bu yazıyı neden yazıyorum? Çünkü gerçeklerle yüzleşmek istiyorum. Benim hayatımda aklımdaki düşünceleri, yazıya döktüğüm zaman gerçekleşir.

Görüyorum.
Parmaklarım ve kalemim şuan farklı bir şeyler karalıyor olanlara ve durumlara karşı. Benden daha gerçekçi oluyorlar. Şu an en yakın arkadaşım ve dostum onlar.


Geçen gün gelen salak saçma, birazda soğuk bi mesajla toparladım kendimi aslında.

"Neler oluyo?" dedim. Sanki ona sorsam cevap alabilecektim!
Zaman kaybı mıydı bu durum? Evet, zaman kaybıydı.

Anlamı yoktu ya da gittiği bi yer. İkimiz içinde acı ve yükten başka bir şey değil aslında şimdi yaşananlar.


Hani filmlerde asıl kadın ya da erkeğin düşüncelerini seyirciler dinlerken, ekranda günlük yapılan olayları izlersiniz ya, bende bu yazıyı yazarken o şekilde kurguladım. O şekilde yazdım düşüncelerimi. Arabada giderken, kırmızı ışıkta durup ışığa bakarken düşündüm. Eve gelip anahtarlarımı bir kenara atarken ve kuşlarıma selam verip, uzun divana uzanırken düşündüm.

Aramızda ne olmuştu da biz bu hale gelmiştik?

Aslında insanlar hep beraber olduğu kişide, kendinden bir şeyler bulup beraber olur. Sevgililer de ise biraz daha fazla. Geriye dönüp baktığımızda, hayatımıza giren her kişide kendimizden bir şeyler bulabiliriz. Bazen o kişi yapmadığımız ya da yapmaya çekindiğimiz bir şeyi yapıyrodur, bazende ortak bir şeyleri... Bir şekilde bir şey ararız karşımızdakinden. Bir şey bekleriz ya da.

Ben galiba en yalnız olduğum zamanda onunla karşılaşmıştım. Sevgiye açık değildim ama biraz arkadaşlık iyi gelebilirdi. Onda bunu gördüm sanırsam. Sonra onu tanımak, beraber bir şeyler yapmak hoşuma gitti. Keşfetmek... Etrafımdakilerden farklıydı, onun kendisini yansıtan farklı ortamlarına girmek beni çekmişti. İstiyordum da aslında. Pişmanlık yok içimde. Ama onun dengesizliğini görememişim işte. Halbuki en başta söylemişti bana kendi düşüncelerini. Ben ise fark etmiş ama umursamamıştım. Öyle ki yeniden geriye bakınca kendimi salak gibi hissediyorum arada.
Arkadaşlarıma tavsiyeler veriyorum, bütün yaşadıklarımdan yola çıkarak.
Herkes bana soruyor.
Herkesin sorusuna cevap vermek o kadar kolay ki.
Birininde bana cevap vermesini beklerken.

Cep telefonumda ki isminin yanındaki ifadeyi sildim. Numarayı silemem çünkü ne zaman arasam hep geri döner bana. Bu dönüşleri azaltmalıyım kendimce. Bir şeyler bulmalıyım.
Bana söylediği ve küçük kağıtlara yazıp odama astığı özlü sözlerinin kağıtlarını yırtıp atmalıyım.
Resimlerimizi silmeliyim cep telefonumdan ve bilgisayarımdan.

En son yazın uzaklaşırken bu şehirden, onu aramıştım. Niye yapmıştım bilmiyorum ama hep üzgün olduğum zamanlarda aklıma gelen ilk kişi olmuştu. Bencilce bi istek duymuştum ona karşı. Yanımda kalsın, başka bir yere gitmesin, başka biriyle konuşmasın istiyordum.

Ne kadar saçma dimi???

Yazarken ne kadar gerçekçi oluyo bazı şeyler. En dürüst ve en saf haliyle dile geliyo duygular. Sona yaklaşırken, içte kopan fırtınaları hissetmiştim. ama genede ona teşekkür ediyorum. Çünkü beni en yalnız olduğum ve kendimi çok kötü hissettiğim zamanlarda kolumdan tutup kurtardı.

Onun sayesinde yeniden gülebildim.
Hayatıma yeniden tutundum.
Başka bi ben oldum.



Aslına bakarsanız bu blog u yeniden açmamda, içeriğini değiştirmemde bir nedendir kendisi.

Bu durumda, ben asla arkadaşlığımızı unutmam.

O günlerden sonra aklımda onun sözleriyle, yeniden ve yeniden doğdum.
Sıkılınca yanında buldum kendimi. Bir telefon mesafesinde iken başka günler sadece bir kaç adım ötedeydi bana. Kimin ne söylediği umurumda değildi, onunda umurunda olduğunu sanmıyordum zaten.
Halbuki ne dalgalar geçilmişti ya da ne gırgırlar. Sen bunları bilemedin çünkü ben sana söylemedim.

Bizim ilişkimiz "Bir Günah Gibi" şarkısındaki gibiydi.
Hala kimse bilmiyo.
Ana kahramanlardan biri ben ama sen???
 
내가 바보라서...

2 yorum:

  1. yaşadığın şeyleri birebir olmasa da çok yakınen ben de yaşadım, ve yaklaşık 5 senedir hayatımda olan bu heriften ne zaman kurtuldum sansam bi şekilde karışma çıkmakta ısrar ediyor. seni anlıyor, manen destek oluyor ve güneşi görmeni diliyorum :D

    YanıtlaSil
  2. "Ammiinnn" diyorum.biraz geç yazıyorum çünkü tatilden yeni döndüm. =)

    YanıtlaSil

İçinden geldiği gibi yorum yap ;)