20 Mayıs 2010

Gidenin Ardından...

Vayy bee!.. Ne haftaydı.
Evet, biliyorum hafta daha bitmedi ama biten günlerimi toplayınca 1 hafta + 5 gün işte bakınız bitmiş.
Saçmalıyorum evet farkındayım ama yastayım bu aralar kardeşim.

Öncelikle geçen cumartesi laptop um fazla ısınma nedeniyle kendini korudu ve yanmamak için kendini kapattı. Bende hemen pazar günü kalkar kalkmaz, kahvaltı bile etmeden (ki benim için en önemli öğündür) 1 sene önce aldığım yere götürdüm. Onlar aracı olup yetkili servise götürdüler. İnşallah çizilmeden geri verirler. En büyük korkum bu. MP3'üm tamire gittiği zamanda bu korkum vardı ve koruma paketinin içine not olarak "Çizilmemesine özen gösterin lütfen. Teşekkür ederim." yazmıştım. Onlarda okumuş ve özen göstermişler herhalde. Sağolsunlar =))) Ama laptopta yazmadım daha doğrusu yazamadım. Fırsat olmadı. O yüzden de aklım kaldı şimdi. Neyse bu konuyu düşünmemeye çalışıyorum çünkü içindeki dosyalarım gitti. Bilgisayar dosyaları kaybeden kişi beni en iyi anlayan kişidir. Neyse ki bir kaç diziyi ve resimlerimi almıştım ama videolarım, özel belgelerim, arşiv toplamalarım ve tabi dev MP3 arşivim: PUFF!!! oldu. Bir anda gitti. Bilgisayarımı kurtarmam için onun sorusuna "Evet." demem gerekiyordu =((( Bende öyle yaptım. Aklıma gidenler geldikçe hala içim bi fena oluyo. O gün ağladım yaa. Evet, resmen ağladım. Ağladım sonrada uyudum.

Peki bu yazıyı nasıl yayınladım derseniz, öyle internet kafeye falan gitmedim. Abimin bilgisayarı sağolsun ;) Ondan fırsat bulup açtım ve yazdım. Kaç gündür not defterine yazıyorum bu yazıları şimdi ise aktarıyorum.

Ahh laptopum, vahh laptopum =((
Canım benim çabuk tamir olda hemen dizimin üstüne gel nolur.
MP3 üm ilk geldiğinde onu öptüğümü hatırlıyorum.
Şimdi laptop um gelince odamda 2 kişilik bir parti vericem herhalde =)))
Sağlam gelsin de 2 kişilik göbek atmaya bile razıyım =))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçinden geldiği gibi yorum yap ;)