20 Mayıs 2010

Aşk Çarpıntısı

Aklım karışmış olmalı
Neler oluyor bana böyle?
Bu hislerde nerden çıktı şimdi?
uff ne yeri ne zamanı.

İlk kez sözümü dinlemiyo kalbim.
Hey sana diyorum.
Aç kulağınıda bana tepki ver.
O kişi olmaz.
"Hayır" dedim.
Sakın yapma!!

Fark ettiysen bu bir emir cümlesi.
Rica etmiyorum
Sana direk emrediyorum.
Sonunun ne olacağını biliyorsun.
Arkadaşlığımı bitirmene izin vermicem.
Her gece ve her gecenin sonundaki gündüz
seninle yeniden ve yeniden savaşacağım.
ve başaracağım.
Ne zaman kaybettiğimi gördün ki sen?
Hiç bir zaman.
Bunuda kazanacağım.

İşte karşıdan geliyo
Hayır titreme
Elim neden terliyo?
Peki ya midem?
Ufff...
rahat durun nolur.
Aklımdan geçen konuşmalar nasıl oluştu şimdi?
İyiki aklımı okuyamıyo.
Peki o zaman neden tatlı talı gülümsüyo?
"tatlı tatlı" mı???
Bu kelimeyi ben mi söyledim şimdi?
Hoopp kıızzmm
sen bu değilsin,
iyice değiştin.
Sana doğru geliyo.
Bana doğru mu geliyo?
Evet,gerçekten geliyo.
Eskisi gibi sırıt sadece.
Doğal ol
Doğal mı olayım?
Nasıl?
Midem bulanıp,elim terleyip,
aklımdan garip düşünceler geçerken mi?
Çok inandırıcı olur gerçekten.

20 adım, 10 adım
Adım mı sayıyorum.
Aaa,MERHABA!!!
Çok doğal,böyle devam et.
Belli ettin, belli...
Tebrikler.

Sus, nolur sus.
Hemen kaçmalıyım ama nasıl?
İşte telefonum çalıyo.
Arayan önemli değil.
5 senedir küs olduğum kişi bile arasa şuan konuşabilirim.

Yüzündeki o kapanmayan gülümsemeyi sil hemen yoksa...
Yüzümde böyle bi gülümseme mi var?
Aman allahım,
şimdide kızarmış olmalıyım.

Telefonu açtım ve kaçtım.



Bugün kütüphanede ders çalışırken camdan bakıyordum ve bir kız ile erkeğin davranışlarından bu yazıyı kurguladım.
Gerçek mi bilmiyorum ama çok güzel oldu, Bence =))))
Ege kısmet açar.. hahaha =D

2 yorum:

  1. teşekkür ederim =)) fazla sessizlikte kendi hikayemi oluşturdum ;))

    YanıtlaSil

İçinden geldiği gibi yorum yap ;)