11 Nisan 2010

Hayal

Canım acıyor
Hemde çok
Her şarkıda ve her sözde.

İstersen “Alınganlık” de buna
istersen de “Ayrılığın yan etkisi”
ama istemedim ben bu durumun böyle olmasını
ve böyle bitmesini.

Bir cümle bekledim senden.
Hemde bütün gün
ama senden ses soluk çıkmadı.

Dünün hem hızlı geçmesini istedim
çünkü senin sesini duyacaktım.
Hemde yavaş geçmesini istiyordum
çünkü beklemek sana olan sevgimi artırıyordu.

Sabah öğleye, öğle akşama, akşam ise günü geceye bağladı
ve senden hala ses yoktu.

Anladım ki her şey bitti.

Söylerken çok kolay olan şeyler aslında hayatımda en zorlandığım anlardı.
“Bitti” kelimesini sevmem.
kullanmam da zaten.
ama seni çok sevdim.
ilk aşklar unutulmaz ya,
belkide ondan senden kolay vazgeçemiyorum.
kendi kendime büyüttüm bu tomurcuğu.
baharın gelmesiyle büyüdü açıldı sana.
sen ise terk ettin onu.

Sence iyi olan şey, sence iyiydi zaten.

Hayatında bencilliği öğrenmiştin,
bense bunu yıkmana yardımcı olmaya çalışmayı.
ve dün anladım ki başarısız olmuşum.

Aslında üzüldüm
ama sonra fark ettim ki bu üzüntü tanıdıktı
ya da sonucu biliyordum,
kendimi alıştırmıştım belkide.
Bilemiyorum.
sadece tahmin edebiliyorum.
sanki diğer günleri hatırlamışsında bunu unutmuşsun gibi mi davrandım şimdi sana?
yoksa sevmeyen birine olan hayranlık gibi mi?
Cevabını biliyorum ama artık umursamıyorum.
daha öncede dediğim gibi:

“Sen Benim Sadece İlhamımsın,
Yol Gösteren ama Gerçek Olmayan."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçinden geldiği gibi yorum yap ;)