9 Şubat 2010

*Küçük Kırmızı Abajur*

Seni unutmak istiyorum aslında ama olmuyo.
O nedensiz ve gereksiz sebepler çıkıyo karşıma ve onlara teslim oluyorum.
Evet, nefret ediyorum bu durumdan,
En çokta senden.
Belkide kendimden...

Karşılığı yok bu duyguların ya da cevabı.
Güvenmedin bana,
daha ilk başta.
Bişeyler başlamadan bitmişti o anda
ama buna direndim ben, hemde tüm gücümle.
İnkar ettim.
Denizdeki büyük dalgalar gibiydin sanki bana karşı.
Devirmek istiyordun ama ben tüm benliğimle buna da direniyordum.

Aklıma gelen ya da biriken soruları savurmaya çalıştım geçen gece.
Bizim kumsala gittim.
Uzandım iskeleye.
Havanın soğuna inat rüzgara karşı açtım kollarımı ve savurdum saçlarımı.
Belkide sadece onların özgür kalmasını istedim.
Daha sonra kumsalda yürüdüm.
Kayalıkların orada gene samanyolunu gördüm ve bir kez daha anladım:
sensiz buralar hiç çekilmiyo, yaşanmıyo.
Belkide bu yüzden hissetmedim soğuğu.
Hava kadar soğuk olan kumsalda,
çıplak ayaklarımla dolaştım ve bundan çok keyif aldım.
Her bi adımımda senden bi şeyleri anlattım kumsala.
Belki anılarımızdı o anlattığım,
belkide benliğimdeki sen.
Bilemiyorum şimdi.

Yavaşça eve yürüyorum.
Bu aylarda kimse yok buralarda biliyorsun.
Her evin ışığı sönük,
kapıları kilitli.
Şimdi salondaki koltuktayım.
Önümde bi kadeh kırmızı şarabım duruyor.
Parmaklarım ise kadehin etrafında dönüyo yavaş yavaş ve tabi sabırla.
Odanın ışıklarını açmadım,
sadece bir küçük kırmızı abajur...
Kadehimdeki şarabı içiyorum gene yavaş yavaş.
Kalkıyorum, salondaki camdan kumsala bakıyorum.
Uzun uzun...
Sonra gene oturuyorum ama bu gece sarhoş olmuyorum.
Seni yazıyorum.
Bana yolladığın şiirlerine bakıyorum,
beraber bestelediğimiz şarkıları çalıyorum,
şarabında etkisiyle kemanımı alıyorum ve yeni bi beste yapıyorum.
Gözüm kapalı ama önümdeki sahnelerde hep sen oluyorsun.
Daha da kendimden geçiyorum ama bu parçanın adına senden bi şeyler katmıyorum.
İsimsiz kalması bizim ilişkimize daha uygun gibi geliyor bana.
Nasıl olsa bi ismi yoktu bu yaşadıklarımızın,
şarkının da olmaması en uygunu,
diyorum

ve burada bitiriyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçinden geldiği gibi yorum yap ;)