29 Eylül 2009

Aşk Bir "Rüya"


Hüzünlerdeyim, sıkıntılardayım. 

Niye karşındaki senin onu sevdiğin kadar sevmez seni
Hissettiklerini hissetmez.

"Sevdiğinle değil seni sevenle takıl!" diyenlere sinir oluyorum. Böyle bi şey olduğuna inanmıyorum ya da inanmak istemiyorum. Hayatımda dürüst olmadığım kadar dürüst oldum Bay X'e. Saçmaladım, kaçtım ama sonunda yoruldum. Beklemekten, umut etmekten. Sonunda bitirdim, ayrıldım.

Kendi çözümüm ile bu sonuca vardım. Gözden uzak olsun dedim kendi kendime. Belki o zaman gönülden de uzak olur. Evet, doğru çıktı. O soğuk mesajlar, msn iletileri ve yazışmalar... Heyecan kalmamış ikimizde de. Tıkanıyoruz sanki. O eski espriler bile unutulmuş. Bişeylerin peşinden koşmaya çalışıyorsun ama diğer taraf onu eliyle itmiş oluyor.

Gece mesajlaşmalarımızı özledim, koridorda karşılaşmalarımızı mesela. Gizli gizli bakmalarını, yazılarını okumayı, gizemli halimi sevmeni özledim. Bunu açık sözlülükle dile getirmeni de.

Senin arkadaşların vardı hep öncelikli. Sonra ben! Bana göre değildi bu. Hemde hiç! Buradasın, yanımdasın ama bir o kadar da uzaksın. Kaçırmaya başladığın gözlerinle silindin hayatımdan. Eskisi gibi her şeyi sana ilişkilendirmiyorum artık. Kordon'da denize savuruyorum saçlarımı, vapurda martıları besliyorum. Gene kendimi koleksiyonlarıma vurdum. Belki aklım dağılır diye. Senin sevdiğin şarkıları sildim, seni hatırlatmasın diye.

Bu gece olduğu gibi "Yanındayım" deme artık bana. Biliyorum bu da saçma kelimelerinden biri işte. Eyy oğlum çözdüm ben seni. Seninde dediğin gibi oldu her şey.
Kurduğun ve yazdığın hikayelerine, şiirlerine konu oldum.
Rol adım.
Kendimi izledim ve çok beğendim.

2 yorum:

  1. Etiketler de özetliyor biraz. Ya böyle ayrılık sonra yazılar hüzünlü oluyor. Özel bir duyarlılığım da var. İlk günler son gün durup geriye bakınca masal gibi gelir, en ok da bu hüzünlendirir insanı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biraz öyle olmuş şimdi fark ettim. Yaşanmamış gibi ama aslında yaşanmış ve belkide dile bile tam olarak getirilemeyen cümleler...

      Sil

İçinden geldiği gibi yorum yap ;)